Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

27 Februari

Kategori: Meine leben deinem Augen


Jag känner att eftersom jag har varit riktigt duktig idag att jag kunde fullfölja det med att slänga upp ett blogginlägg.
Är tillbaka i Hällefors, har inte varit här på två veckor men det var väldigt skönt att vara tillbaka i skolan. När jag åkte härifrån mot Göteborg var det meningen att jag skulle göra alla sorters nyttiga sysslor, som jag inte gjorde. Men idag har jag och Olivia städat hela lägenheten, tvättat, handlat, gjort matlådor och annat vuxet tjafs. Se så duktig man kan vara, jag tackade då mig själv genom att göra trerättersmiddag som jag avslutade med jordgubbar väldigt behövligt. Imorgon blir det Zumba, ska ge det här med träning en chans till och på onsdag kommer troligtvis Rasmus.

Min tid i Göteborg var lika bra som vanligt. Alltid lika underbart att få träffa Charlotte och göra make no sense saker. Jag saknar verkligen att titta på massa hockey (live och på tv), sjunga boyband, titta på svenska b-reality serier, trycka i mig onyttiga saker och bara vara med Charlotte. Har även gjort lite nyttiga saker som att vara på studiebesök på ETC Göteborg, Journalisthögskolan, SR och Uppdrag Granskning.

Och på sportlovet tog jag det mest lugnt med att titta på massvis med serier, var ute med Anna och Anchi, träffade Linnéa, Ari och Ange, ha smörkväll med Rasmus och se Dannes band Dead Reprise spela på Virus tillsammans med Anchi. I söndags fyllde pappa år så då blev det att fira honom innan jag åkte tillbaka till Hällefors.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: