Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

16 November

Kategori: Meine leben deinem Augen

Klockan är lite över tio och jag tänker spendera resten av min fredagskväll i sängen, förhoppningsvis sovande. Har avslutat min första vecka på jobbutbildningen och vet nu alldeles för mycket om TV, digitalboxar och Tele2. Känns faktiskt väldigt bra att jobba på kundtjänst även om jag var tveksam först. Men min grupp är jätte härlig så det är ganska värt att gå upp klockan sex och åka till Karlskoga, men jag längtar tills vi får börja sitta på telefon i Örebro. I dag hade vi fredagsmys med popcorn, chips, ostbågar och kladdkaka, fint.

Jag är nog världens morgontröttaste människa och somnar så fort jag får chansen. Så ska bli skönt att få ta igen lite sömn. Ska titta på scrubs och hoppas att jag somnar snart.

Annars var jag och Maja på Breaking Dawn pt.2 midnattsvisningen i tisdags. Känns konstigt att alla filmerna har kommit nu.

Kommentera inlägget här: