Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

28 Oktober

Kategori: Meine leben deinem Augen

Att starta dagen med äggmacka, kokt ägg och ett glas juice är fan riktigt bra och sedan avnjuta den samtidigt som jag tittar på Beetlejuice är en bra start på dagen. Något som är mindre bra är att det är minus grader ute så jag är inte särskilt sugen på att stå stilla i några timmar men tur att vinterkläderna finns nära till hands.

Igår var jag, Anchi och Tobias och discobowling. Jag förlorade som vanligt men kul var det i alla fall. Det var länge sedan jag discobowlade. Annars jobbade jag ute i kylan i fredags det var jävligt kallt måste jag säga. Har även klickat hem lite konsertbiljetter och nu längtar jag till nästa måndag då jag äntligen får se The Devil Wears Prada igen.

Kommentera inlägget här: