Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Avskedsmiddag

Kategori: Meine leben deinem Augen

I fredags var det sista dagen på Örebrokontoret för mig på tre månader. De har flyttat min avdelning till Karlskoga så det blir att jobba i Värmland i tre månader innan jag flyttar tillbaka till Örebro för att börja på en annan avdelning. Det var faktiskt riktigt sorligt i fredags, packa ihop alla mina saker, se mitt skrivbord helt tomt och opersonligt. Krama alla fina arbetskamrater jag inte kommer se på tre månader.

I lördags hade vi avskedsmiddag på Kinamuren, det var super trevligt. Alla i gruppen var där, även Simone, Sofia och Paula som inte är med i vår "grupp sex" längre. Det är så sorligt att inte få fortsätta jobba med alla fina arbetskamrater. Får fortsätta med några i tre månader till men sedan vet jag varken ut eller in vilka jag ska jobba med.

Kommentera inlägget här: