Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Bröllop del 1

Kategori: Meine leben deinem Augen

Den 15 juli hade jag fått en dag ledigt från jobbet, vilket jag utnyttjade med att ta det lite lugnt, packa klart det sista jag skulle ha med mig för jag skulle sova hos Maja och Jonas. Innan jag åkte in till Örebro skulle jag hämta upp Carro och Johan vid flygplatsen. Jag skulle även förbi och lämna insamlingen. När jag började ta ut insamlingen till bilen och då började det små droppa lite. När jag väl skulle åka så vräkte det ned och jag hade inget annat val än att lämna insamlingen då bilen var full med väskor och prylar och mer saker skulle i. Jag lämnade insamlingen och efter det var jag dygnsur. Jag hade inga ombytes byxor med mig heller så det var bara att gå runt att vara dygnsur. När jag kört hem Carro och Johan åkte jag vidare till Maja och Jonas där jag lämnade saker och passade på att färga håret. Efter det mötte jag upp Matilda och Janni som hade kommit en dag tidigare så passade på att träffa de. Vi käkade middag på Efasos och gick sedan runt på stan innan det var dags att åka hem och försöka få lite sömn.
 
 
Jag sova bra och var inte det minsta nervös. Efter att ha duschat handlade vi lite frukost och jag åt medan Maja fixade mitt hår och vi slog på en film för att ha något annat att fokusera på. Anchi och Emma dök upp en stund innan de skulle iväg och fixa sitt hår. 
Jag och Maja begav oss till Body Shop där vi mötte upp Anchi och Emma där vi skulle bli sminkade. Resultatet blev jättebra och skönt att inte behöva tänka på sminkningen alls och få precis de tonerna som passar min hy. Body shop har alltid trevlig personal och bra produkterna. Hade provsminkats veckan innan och sminket satt hela dagen då.
Efter sminkningen så lämnade jag och Maja mina och Tobias väskor på Clarion där vi skulle sova efter festen och köpte mat. Sedan åkte vi hem till Jonas och Maja där vi åt mat. Jag åt sushi, det är så gott. Vi drog igång ytterligare en film och tog det lite lugnt och fixade det sista så som nagelmålning och fixa det sista håret.
Precis när vi skulle åka så mötte vi upp Maria och fick min, Anchi, Emmas, Kerstins blombuket och Tobias och Mats corsager. 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: