Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Bröllop del 2

Kategori: Meine leben deinem Augen

Jag åkte med Emma och Anchi ut till Riseberga klosterruin där vigseln skulle hållas. Hela tiden innan så hade jag inte varit det minsta nervös. Timmen innan vigseln började jag bli nervös. När vi åkte förbi parkeringen där det var skyltat Bröllop så förstod jag äntligen att jag ska faktiskt gifta mig och blev helt hyper.

Jag blev avsläppt och träffade Tobias en bit ifrån själva ruinen där vi skulle ha vigseln. Det var lite pirrigt att träffa Tobias, vi hade inte sett varandras kläder så jag var nyfiken på hur han skulle se ut i en kostym. Han var självklart jätte snygg.

Efter ett tag så fick vi en signal och då skulle vi börja gå mot gästerna och vigselplatsen. Gästerna hade ställt upp sig så vi gick i en gång fram tills där vi skulle stå.
 
 
Vigseln började med att Carro sjöng "Det vackraste" med Cecilia Vennersten och sedan berättade vigselförättaren om Riseberga klosterruin och gick sedan igenom vigselcermonin och avslutade med "Av längtan till dig" av Kajsa Stina Åkerström. Under i princip hela cermonin så höll jag på att börja gråta. Jag fick stå och mumla tyst för mig sjäv "gråt inte, gråt inte" bara för jag var så himla lycklig. Att gifta sig med Tobias är verkligen det bästa jag har gjort.
Efter Vigseln, hälsade vi på all gästerna och sedan så fotade Matilda våra bröllopsbilder
Kommentera inlägget här: