Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Grattis Pappa

Kategori: Meine leben deinem Augen

idag fyller min älskade pappa år och detta firade vi med att gå ut och äta på en indiskresturang.
Jag har aldrig varit ett jätte fan av indiskmat innan och när jag blev matförgiftad av det för någta år sedan hjälpte det inte precis. Men maten var över min förväntan god och Naanbröden är alltid super gott. Alla andra var med nöjda med maten. Måste säga att jag tycker barnen skötte sig duktigt med. Kerstin är inne i 4års trotsen, det är extremt påfrestande men man vet ju att den kommer. Men idag på restaurangen både åt hon och skötte sig bra. Vi hade med målarbok som barnen fick underhålla sig med och sedan när de fick en smartphone att spela med så höll de sig i skinnet. När vi skulle beställa efterrätt så tog det oss kanske 45 min innan vi fick beställa & fick de och då fick vi säga till flera gånger med om att få maten och få beställa. Inte okej tycker jag, men när man har super sällskap så är det alltid trevligt att få prata och umgås lite!
 
Nu är det bara att ladda upp för nästa kalas som är på söndag!
Så här nöjd blir man om man får en stor öl!
Kommentera inlägget här: