Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Min dag i punktform

Kategori: Meine leben deinem Augen

* Vaknar med fantastiskt väder och värme.


* Går på en arbetsintervju som känns bra!

* När eftermiddagsfikat är slut börjar jag få ont i huvudet, inte alls så som jag brukar. Utan huvudet känns tungt bakåt, trycker från sidorna och dunkande framifrån. Men inte alls så farligt.

* Slutar jobba, ska åka hemåt. Kan då inte få loss handbromsen. Ringer Tobias som meddelar att jag kan ha dragit åt den för mycket och att vi får bärja hem bilen.

* Sitter en timme på parkeringen på jobbet och väntar på att Tobias ska dyka upp. Mitt huvud dunkar nu extremt mycket. Sliter samtidigt med att få ur handbromsen och har allmän ångest över hur dyrt det är att bärga och att jag är extremt kass på bilar.

* Tobias dyker upp, får ur handbromsen och jag kan åka hemåt.

* Hade egentligen tänkt åkt och träna efter jobbet men missar alla passen och mitt huvud blir bara värre och värre. Börjar även bli hungrig så tänker köpa med mat hem istället för att laga Risotto som tar evigheter.

* Beställer mat, medan jag väntar på maten känns det som mitt huvud ska explodera, jag mår illa för att jag är hungrig och min mage har börjat krampa då jag är behov av att gå på toaletten.

* Inser att jag beställt ris istället för nudlar (värt att nämna att jag har extremr svårt att äta ris), sätter mig i bilen för att åka hem. Varit olyckor på motorvägen, får bromsa in hastigt, påsen med min mat i flyger iväg och vips så har maten lämnat lådan och befinner sig nu i påsen jag har all mat i.

* Funderar starkt på hur jag ska klara mig ändå hem då det känns som jag kört i evigheter och huvudet bara eskalerar.

* Kommer hem, tar värktabletter och somnar utmattad av smärta på soffan.

Så hur har eran dag varit?

Kommentera inlägget här: