Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Malta dag 1

Kategori: Adventures through time and space

Resan började tidigt på morgonen och direkt efter frukosten sate vi oss i bilen mot Arlanda. Jag sov i princip hela bilresan. När vi kom fram till Arlanda checkade vi in och sedan begav oss mot säkerhetskontrollen. Kerstin var väldigt nervös att gå igenom den då hon aldrig flygit innan och inte visste hur det skulle gå till. Men det gick bra och personalen var väldigt snälla och peppande. Flygningen gick bra, jag sov nästan hela resan vilket jag nästan alltid gör när jag flyger och reser. 

Vi mellanlandade i Müchen inte det bar vidare mot Malta. När vi kom till Malta hittade vi oss en buss mot där vi skulle bo och chauffören som körde den bussen var bland det trevligaste jag träffat. Han hjälpte oss så vi kom rätt och kom på näst buss rätt också. När vi kom till hotellet var det inte mycket mer att göra än att checka in och gå och äta lite mat.
 
Kommentera inlägget här: