Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Robbie Williams @ Tele2 Arena 29/7

Kategori: Adventures through time and space

I 60års present fick mamma biljett till Robbie Williams. Vi såg honom 2013 och var väldigt nöjda med den konserten, jag såg honom också på Bråvalla så jag var riktigt taggad innan. Dock började inte dagen som jag hade önskat. 
 
Jag började med att lämna Kerstin i Kungsör där hon skulle sova över. När jag kom hem så var det inte alls mycket tid kvar tills jag skulle åka in till Örebro där jag skulle möta upp mamma och där vi skulle åka vidare med konsertbussen till Stockholm. Det hela blev super stressigt där jag glömde massor av saker samt hann inte köpa mat som var tanken att jag skulle göra. Men vi hann med bussen utan probem.
 
När vi kom fram till Stockholm hittade vi någonstans där jag kunde äta och sedan begav vi oss in på Tele2 Arena. Vi kom precis till att förbandet skulle börja. Förbandet var riktigt dåliga och de höll på ganska länge med.
 
Men sedan så började Robbie Williams inte alls så långt efter och han bjöd som vanligt på en riktigt show. Han spelade inte så många låtar från nya skivan, men de tre jag gillade mest spelade han och sedan levererade hans hit på hit. Han drev med sig själv och publiken. Det var lite tråkigt att han körde så pass många covers, då jag föredrar hans låtar då han har så många bra låtar men ändå, han är verkligen en entertainer.
 
 
Kommentera inlägget här: