Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

VM 2018

Kategori: Meine leben deinem Augen

Förra söndagen var det Vintrosamästerskapen på ridskolan. Sist jag red en tävling var när jag och Tom kom 3:a på KM 2005. Alltså 13 år sedan. Jag har inte heller hoppat så många baner sedan jag började rida igen, men jag tycker det är väldigt roligt att hoppa. Den hästen jag har hoppat mest med är Flinta, men han är inte kvar på ridskolan längre men det kändes ändå bra att rida Pralin. Jag har ridit henne på de senaste lekionerna och hon är 100% hopphäst. Jag är nöjd med min ritt, fick en vägran så blev ingen omhoppning men det kändes ändå bra och för varje gång jag sätter mig i sadeln så vet jag att börja rida igen var det bästa och rätt beslutet.
 
Kommentera inlägget här: