Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Fast i Luleå

Kategori: Meine leben deinem Augen

I fredags åkte jag till Luleå för att hälsa på Angelica. Vi har inte träffats på fyra år så det var verkligen på tiden. Nästa vecka flyttar hon till LA nästa veckan så vem vet, det skulle kunna bli ytterliggare fyra år.

Vid halv tolv idag sa jag hejdå till Angelica och gick igenom säkerhetskontrollen. Nu är klockan snart sex och jag väntar fortfarande på att få åka hem. Mitt plan som skulle gått tio över ett blev först försenad och sedan inställt. På grund av det stormiga vädret så kom först mitt flyg försent in och sedan kunde de inte parkera det som de skulle så en antenn gick sönder. En tekniker skulle komma upp med flyget som gick klockan två från Stockholm.

Efter några timmar hade jag inte hört någonting alls. Frågade då några andra passagerare om de visst något då jag inte kunde hitta någon att fråga. Fick då informationen att planet var inställt och att vi var ombokade till avgången som avgår halv åtta. Hittade någon jag kunde fråga som bekräftade detta. Då har flygbolaget inte ens gått ut med informationen utan jag har varit tvungen att själv uppsöka denna information.

Nu är flyget en kvart försenat och jag hoppas verkligen att jag kommer till Arlanda så jag hinner med en förbindelse till Örebro så jag inte behöver krångla med det också. Jag har just ätit lite vegan quesidillias och inväntar en pekanpaj. Tur jag har med mig plattan så jag kan fördriva tiden med lite serier och film.

(null)


(null)




Kommentera inlägget här: