Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Julafton 2017

Kategori: Meine leben deinem Augen

Julafton är ingen särskilt dag för mig. Jag tycker den är ganska meningslös men eftersom Tobias tycker om julen så brukar jag spendera julafton med honom och min familj på juldagen. Vi började med att åka till Kungsör där vi åt grötfrukost innan det blev lite julklappsutdelning. Efter det åkte vi och hämtade Tobias mamma som skulle med oss till Tobias syster på kvällen. Vi gjorde en lite mellanlandning hemma innan vi for iväg igen. Då öppnade Kerstin ytterligare paket och jag gjorde iordning en saffran & hallonpaj som vi skulle ha till efterrätt. Sedan begav vi oss in till Örebro där vi spenderade resterande julafton.

 
 
Kommentera inlägget här: