Zara/Nä - The Story of My Life

Vardag, musik, film, tv-serier, naglar, smink, hudvård, bakning, böcker, resor & tankar

Semester dag 3 17/6

Kategori: Meine leben deinem Augen

På väg mot Legoland började det regna och när vi köpte parkeringsbiljett började det spöregna, men vi var förberedda med paraply och regnjacka. Men när vi hade gått igenom entrén till Legoland så slutade det regna och blev väldigt bra väder.
Vi började det att gå runt och titta på minilandet. Det jag minns allra bäst ifrån när jag varit på Legoland när jag var liten. Minilandet blev nog också min favoritdel av det vi tittade på. Det är så fascinerande hur de har byggt upp allt, hur alla båtar, bussar, bilar, flyg rör sig så synkat med allting. Något annat jag mindes var safarin man fick åka på och den blev verkligen populär hos Kerstin. 
Efter en liten lunch paus fortsatte vi att undersöka parken och åka karuseller. De hade även tillkommit ett akvarium som var trevligt att titta i även om det inte var så stort. Legoland har blivit så mycket större sedan jag var där sist, vi tog inte hela parken dag ett då vi hade planerat att vara där två dagar. 
 
Kommentera inlägget här: